Nytt!

Dagen har gått åt bloggen kan jag säga er! ;D
nu har jag nästan fått den som jag vill, men det duger !
ha lagt dit en flik också så att man kommer till min kamera utrustning ;D <3
och jag har faktiskt börjat helt om från börjat alltså en ny start nu
till det nya året, alla gammla inlägg är raderade och allt sånt där! :D
såååå vi får hoppas på ett bra bloggår nu när det blir 2011!
under 2011 kommer jag göra som Kenza gör varje ny månad lägger
ut en massa bilder från den månaden fast förra året om ni fattar ? :P
men, men ha det bäst det ska i alla fall jag!
En bild från elins lucia tåg i skolan!

Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A

fan vad snygg bloggen vart hörru ! :D<3

2010-12-27 @ 22:27:30
URL: http://mathildahenrikssson.blogg.se/
Postat av: M A T H I L D A

Jo det kan jag nog hjälpa dig med, men det tar en gaaanska lång förklaring så logga in på mssssn ! :)<3

2010-12-28 @ 18:31:20
URL: http://mathildahenrikssson.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0