Dessa två brudar....

... är ganska jätte bra dom ;) :D ♥
-
haft två jätte trevliga dagar med dessa brudar och det har blivit
kika tillbaka till vintergatan, spelat kubb, spelat kricket och
kickat lite boll och sovit dårå ;)
-
haha kubben och kricketen gick ju som det gick kan ju sammanfatta allt
med att Hanna helt klart var bäst på det  xD
fast jag vann ju kubben en gång när jag spela själv :P
gick ju lite sämre för Emmi där på kubben men jag har inga kommentarer! ;)
hmm.... kricketen då jo där var jag i alla fall sämst och hanna helt klart bäst
igen då hon vann  fast hon körde två varv och Emmi och jag ett xD
och så hade vi 4 gångers försprång var xD men man kan inte vara bra på allt ;P
-
sitter här nu eller jag sitter ute med musik på högsta volym och bara njuter av
värme :P fast jag sitter i skuggan, det är ju skugga på nästan hela baksidan bara en
del av altanen det är sol på och där orkar jag inte sitta just nu :P
måste dricka vatten nu också shit vad törstig man blir av solen :O
nej nu ska jag inte skriva med byeee! :D

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0