Fredag

Tänkte köra min dag i bilder ;)
08.00 tog mig till Skolan vanliga vägen, häärligt med fint väder också :D
09.00 dax för spexfoto för oss i 9:an haha längtar tills katalogen kommer ;D
10.00 spexfoto klart :DDD
11.00 matte lektion, eller jaaa den var slut ;D
12.00 och Hemkunskapen skulle börja, småkakor på väg! :D
13.00 småkakor klara och hemkunskapen snart slut ;)
14.00 INRIKTNING! :D
15.00, 16.00 och 17.00 tog mig till Hanna och började kika på en film, åkte till testebo
vi kvart i fem för att ta oss vidare i olika bilar till ockelbo och spela match! :D
18.00, 19.00 och 20.00 spelade vi dårå match och duchade och
pratade inom den tiden ;D
spelade en grymm match gjorde vi, roligaste matchen på länge :D
det blev 1-1, vi spelade mot ett skit duktigt dam lag från ockelbo och spelar
en skit bra match! ;)) :D
21.00 åkte med dessa sköna brudar + Emmi till och från matchen haha
tror inte det var en lugn sekund på den resan ;D
-
resten av kvällen började med att jag kikade klart på filmen Hanna
och jag börjat på den var skit grymm! :D
nu har jag gjort detta inlägg, kikat lite bloggar och ska väl
dras till sömn, gotnatt! ;)

Kommentarer
Postat av: SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång finns uppe, LYCKA TILL! :)

2011-05-01 @ 17:27:03
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: krabban

var du tvungen atta ta den finaste bilden på mig!?? åhhhhh.......

2011-05-05 @ 15:36:06
URL: http://nada.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0