Fredag

Proven gick väl som dom gick i alla fall np, hemkunskapen gick
i alla fall bättre! :D
känns som ett IG i engelskan men vi får se....  får hoppas på ett
G men kan säga att det var riktigt svårt!
Åkte ner på stan med Hanna efter skolan tog en macka och en
smothie mötte Anna och Linda och tog bussen till träningen :)
juste tjejerna i klassen sprang ikapp mig också när dom såg mig igenom
ett fönster, dom är för söta dom! :* <3

träningen gick väl bra, har inte gjort så mycket annat idag,
men kan säga ATT JAG ÄR SJUKT TAGGAD TILL MATCH IMORRN! :D
bara att ställa klockan på sju och gå upp då ;)
det betyder att jag måste gå och sova nu så jag säger,
gooooood natt! :D


Kommentarer
Postat av: Emmi

sova ska vi göra!! O imorgon då jävlar!

Hoppas vi får spela tsm !!:)

Godnatt bästa Ebba o tagga morgondan!!;)<3

2011-04-08 @ 22:15:36
URL: http://Emmiengel.blogspot.com
Postat av: ingrid pingrid<3

så bra att provet i hk gick bra ;*D snaaart lördag :D:D längtar!!! (L)

2011-04-10 @ 17:40:54
Postat av: Ebba

Jag med! :D (L)

2011-04-10 @ 19:46:56
URL: http://ebbbbanormark.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0