Helgen!

Vilken härligt helg alltså! :D
gick upp vid 7 i lördags för att spela match ute i Hille mot
IFK Gävle (alltså mitt gammla lag som bytt namn) ;) och
vi vann med 3-1 kan säga att det var en skön vinst! :D
nätade ingen men två assist ;)
sen tog jag och Emmi oss hit vi knäppte lite bilder, spela FIFA och en massa
massa mer! Emelie kom hit och vi gick till ICA maxi och handlade lite
gott till kvällen, senare kom även Hanna som spelat Dm final i innebandy
och vunnit den! :DDDDDDDDDDD

hade en riktigt mysig kväll, med pizza bak och gott godis och en massa
filmer, kan det bli mycket bättre med så bra personer? knappast ;)

dom åkte väl hem mellan 1 och 3 då vi också hann spela BUZZ, jag vann
inte.... tyvärr.....

har inte gjort så mycket sen dom åkte, eller jo jag har fått min mobil
GLAD TJEJ KAN JAG SÄGA ER! :DDDDDD<3

byeee! :D



Det funka en sen inge mer!
får se om det funkar imorrn, men en får räcka just nu! :DD
byeee! :DDD



Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :D

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-04-11 @ 18:30:49
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0