Måndag

Nu blir det en vanlig bloggning också! :D
måndag igen och bara 4 skoldagar till, innan loooov! ;)
då jag far till Skellefteå Lördag - Onsdag sen blir det
shopping med Hanna och våra madres i uppsala på torsdagen!
Blir väl skriva SO nån av fredag och lördag och sen på
Söndagen ska jag på kryssning ;D
Har väl inte hänt så mycket idag, hade träning, ruuligt de!
neej jag har inget mer att skriva ska fortsätta kika på
black out när pausen är slut och skriva en liten pack lista tills
jag åker till Skellefteå ;) <3

det funkar inte att ladda upp bild -.- jag får damp på blogg.se :@@


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :D

Vad händer hos dig? :)



Kram!

2011-04-12 @ 15:40:11
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0