Onsdag

Denna onsdag eftermiddag blev inte riktigt som jag tänkt
mig men den blev hur bra som helst! :DDD

skolan var ganska seeeg idag kan jag säga er, får hoppas morgon
dagen går fortare eller det tror jag ! Har två lektioner innan lunch
sen cyklar jag ner på stan och där blir det bio med BIIIGGG! :D
häääärligt det, blir hur många lingón finns det i världen! :D

Men ändå fick sluta en kvart tidigare för att vi haft prov, gick väl ganska
bra.. :P Så då gick jag till Hanna och vi kika två avsnitt ghost whisperer och
sen skulle vi på träning men så blev det ju inte, Stefan ringde och fråga om
vi ville spela match med damlaget och vem tackar nej till det liksom? ;)
inte vi i alla fall, så vi tog oss till träffen där vi mötte gästrikelaget haha
jag blev inte kallad till den matchen med gästrikelaget så det blev att spela
imot dom istället ;)
Hannas pappa skjutsade sen hem oss fast först stannade vi och åt... donken såklart! ;)
haha ha det bra nu ska jag sova min kropp vill bara lägga sig ner i en mjuk säng ska
bli såååååååååååååååååå skönt! :D


inge bild -.-
fyyyyyy vad tråkigt! -.-

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0