Orkar inte starta datorn för att skriva et...

Orkar inte starta datorn för att skriva ett inlägg, så jag kör det med mobilen medans jag kikar film :) dagen har väl vart bra, Hanna kom vid 11 och ungefär då åkte väl också kusin hem! <3 blev kika ett ghost whisperer avsnitt och sen iväg på match. Vi förlorade tyvärr med 2-1 men då vi spela mot hille tycker jag det var riktigt bra! :-D sen for Hanna och jag hem hit kika på fler ghost whisperer avsnitt! Åh det är så bra! :-D Imorrn börjar ännu en ny skolvecka och jag taggar för nästa helg, ska umgås med riktigt bra vänner och spela match mot my old team sjukt taggad :-D och så kan jag ändå berätta att jag beställt ny telefon sjukt glad tjej :-D:-D:-D:-D:-D nej nu ska jag fortsätta kika film hat bra puss hej god natt! :*


Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0