Shopping torsdag!

Wihoo har varit i uppsala idag som sagt och det har vart underbart!
fick med mig en del hem:
En klänning
Ett par jeans shorts
Ett par andra shorts
Ett linne
Ett par jeanr
En jeans jacka
-
tror det var allt men underbart de, kanske visar sen! :D
nu ska ni få lite bilder från veckan hos underbara ingrid! ;)
Gumman, jag älskar dig! <3
hmm.. resten av veckan då, imorrn ska jag först fira min kusin sen
blir det att jag och hanna tar bussen ut till en cooling i hagaström vid
namn Emmi! :D
sover där, blir väl film mys kan jag gissa ;)
lördag händer väl inte så mycket vaknar väl upp med dom och måste
sedan göra två so uppgifter :P
söndag blir det kryssning för hela slanten :DD

Kommentarer
Postat av: ingrid pingrid<3

saaaknar dej med!!! <3<3

men snart är de ju sommar :D:D

2011-04-22 @ 12:55:25

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0