Tisdag

Idag är det tisdag you know! ;)
har väl inte varit sådär jätte jobbig dag mer än att jag inte tycker om att
sluta klockan 20 i 4 annars hade dan liksom varit heeelt perfekt! ;D
hemma har jag väl inte gjort så mycket, pluggat no och nu kikar jag på
ishockey Skellet ligger tyvärr under med 3-1 mot färjestad....
meeeen dom kan väl vinna alla andra matcher ? ;D och så är det faktiskt
en period kvar, dom borde ju klara det..... :P
ska väl ta och plugga lite till efter matchen bär jag ska sova det hänger ju uppe
i taket ni vet ;)

provet är imorrn har även 2 eller 3 lektioner i skolan imorrn som jag
hinner plugga på det, härligt känns bra det här! :DDD

tänkte gå igenom min vecka:

Onsdag: har NO prov, sen hemma ska jag skriva klart en SO inlämningsuppgift och
så ska jag på träning såklart! :D

Torsdag: So inlämnings uppgiften ska in och så blir det BIO med BIG på skoltid härligt
det ska se hur många lingon finns det i världen haha längtar :D
ska även testa laga min morotssoppa jag ska göra på matlagningsprovet !

Fredag: Har ENGELSKA nationella och MATLAGNINGSPROV ;)
sen blir det lite mys kväll med antingen filmer hemma eller nån BIO med min mamma
eftersom pappa, Carl och Elin är borta :P

Lördag: Match mot mitt gammla lag, grymmt taggad! :DDD
sen så blir det myyys med Hanna, Emmi och Emelie på kvällen och dom sover även här! 

Söndag: inte vet jag, dom är ju kvar så dan spenderas väl med dom! ;)<3
och kanske lite plugg? -.-

 

hmmmm blev liiite sugen ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh härlig helg !! :D

JAAAA EBBA !!!! ÄLSKAR AFTER EIGHT !!! eller hur det stavas xD ;) <33

2011-04-05 @ 20:51:57
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0