Förlust...

Tog mitt lag till förlust... BRA kämpat Ebba!
Nickar in en hörna och vi förlora med ett mål..
Fast den skulle säkert gått in ändå eftersom jag bara snudda den..
MEN  ändå detta är nått jag aldrig glömmer looovar!
Men vi spelade väl ändå ganska bra!
Förlorade som sagt med ett mål 4-3 blev det, IFK mötte vi för er som ville
veta!
En skit match för mig! Kände mig helt borta! FAN nu ska jag bara tagga om
tills på torsdag då det är DM semi mot VALBO! :D
Fick i alla fall in ett av våra mål, ganska snyggt om jag får säga det själv ;)
rakt i krysset... ;)
-
Skolan idag har i alla fall vart bra, imorrn blir det matte diganos hehe ganska
nervös minns NADA om matte just nu efter sommarlovet -.-
Haha får hoppas på det bästa ;)
Ne har inge mer och skriva hööörs ;P
TAGGA!

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0