Fredag

Orkar inte skriva -.- så förkortar mig xD
Eller hur man ska säga det ;)
Har ju i alla fall gått två dagar i skolan nu, helt okej!
Klassen är bra osv.. ;)
Hahaha kortfattat här känner jag ;)
Fick schemat idag också såg riktigt bra ut! Slutade senast som 4 och det
är ju inte så långt! :D
Efter skolan blev det att träna småbarnen gick bra för mig och Emmi sämmre
för Klara, Kajsa och Malin ;) Haha stackrarna :P
Sitter just nu här och väntar att min kusin med familj ska komma och även
Hannut! :D Hon sover här för imorrn blir det upp tidigt för att åka ut till
testebo vid 8. Därifrån ska vi ta bussen till Örebro och spela maaatch! :D
TAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGAAAAA! :D
Sen sover hon här imorrn också för hennes parents är inte hemmma ;)
Såååå det blir fiiilm myyys! :D
Bild i repriiis! ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0