Fredag

Vad hände idag då... Vaknade i alla fall upp med en värkande fot..
Kände att jag inte orkade med mer skador just nu... Hade väl
lyckats kliva snett på träningen igår eller nått...
I alla fall så tog jag mig upp och åt frukost  ;)
Mathilda kom hit ett tag mitt på dan och vi satt ute på altan och
åt lunch och kika lite på en film :)
Genom att jag har rört på mig hela dan så är foten faktiskt bra nu!
Såå sjukt taggad på match imorgon! :D
För vid tre tog jag bussen ut till testebo och tränade småbarnen,
gick bra de! :) Jag och Emmi fick dom största och dom är lättast ;)
Sen tog faktiskt jag och Klara en runda i spåret och foten kändes
ännu bättre efter det! De va alltså bara att röra på sig mer för att
det skulle gå över ;)
Satt ganska länge på busshållplatsen och vänta på bussen, men klara
den KUNGEN var snäll och höll mig sällskap :D
-
När jag kommit hem blev det middag och sen mötte jag upp Mathilda
igen vi käka Ben & Jerry´s mitt ute på en trotoar i Hemlingby!
Gott va det i alla fall! ;)
Haha.
Kom hem för en timme sen och nu kikar jag tv. Men blir snart sängen!
Matchen är redan 2 imorrn! ;D
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A

HEMSK BILD HAHAHAAH !!!!!!

gott som faaaan vare, du jag har din sked, den är tvättad o allt nu ! ;) <3

2011-08-13 @ 22:04:12
URL: http://mathildahenrikssson.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0