Helllooooo!

Här sitter jag med 2 stycken underbara tjejer och tittar på liverpools träningsmatch!
Har man en vän som hejjar på dom blir det att kika på deras matcher ;)
Idag är första dan jag haft tid vid en dator, samtidigt som jag orkar blogga!
Dagen har varit ganska lång och den är inte slut! Emmi, Emelie och jag gick upp
vid 7 för att ta bussen till testebo vid 8. Var där hela dan och dömde pojkar 01
som hade lite träningsmatcher! Gick väl bra :)
Eller jag gick väl vid kvart över 1 för att jag skulle spela match med damerna!
Den gick väl som den gick, själv hade jag upp min sträckning ännu mer...
Så nu ska jag vila ikväll och imorgon och sen blir det träning igen på måndag! :D
-
Sover här hos Emmi en natt till så nu ska vi börja göra maaat! ;D
Jag, Emmi och Emelie grilla kyckling... hmm hur ska detta gå ;)
Senare blir det film myyys!
hörs senare! :D
En lift ;) Haha hade ingen annan ;P Saknar faktiskt vintern lite, vill åka skidor ;)
Men nu är det sommar och det ska vi ta vara pååå! :D
Mindre en 2 veckor kvar till skolan...

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0