Måndag

Det är bara en vecka kvar tills Hanna kommer hem igen!
Men det känns som om det kommer ta en evighet!
Hon har varit borta nu i 3 veckor och jag saknar henne förjävligt!
Tycker hon ska komma hem nu! MEN jag får väl hålla ut en vecka
till innan jag får träffa henne! :(
-
Själv gör jag inte så mycket just nu, har städat mitt rum så nu är det
fint igen ;)
Tänkte titta igenom lite hemsidor på höstkläder men varje gång
tröttnar jag och kommer över på en massa sportsidor och tittar på lite
grejer jag skulle behöva där istället  ;D
Mycket roligare de ju! :D
Nee nu ska jag titta vidare innan jag ska äta och sen ta mig vidare
till testebo för ett möte och träning, hörs! :D
En av sakerna jag skulle vilja ha just nu ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0