Skolan börjar...

IMORRN, vill ha sommmmaaarlooov! ;)
Men jag vill veta klassen och schemat så lite spännande blir
det nog ändå.
Efter skolan ska jag nog tat lite lungt innan jag och Hanna troligen
tar cykeln till träningen. Bussen i värsta fall om vi är för lata ;)
Men nee vi SKA cykla! :D
-
Idag har jag spenderat sista sommarlovsdagen med två underbara tjejer!
Hanna och Emmi såklart! :D
Började med att Emmi kom med bussen till maxi vid 9 så jag mötte upp henne där!
Sen bytte vi buss till 3:an och åkte med den till Hanna, där vi våldgästade henne!
Hahahhaa hon hade inte ens vaknat när vi kom ;) Emmi och jag hade planerat att
vi skulle sjunga så hon vaknade men hon vaknade av att vi skratta istället ;)
Sen blev det åka lite longboard och sen tittade vi på Cinderella story!
Gud vad den är bra! :D
Blev lunch och sedan spelade vi lite mario innan träningen ;)
Tog bussen dit! :D
Nee har väl inge mer att skriva!
Vann över Hille med 4-3 igår, skönt! ;)
Haha hejdå!
SAKNAD!

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0