Söndag!

Underbar helg!
Vi vaknade vid 11 idag, men låg kvar i sängen tills 1 då min mamma
hämtade mig och Emelie. Vi skjutsade hem henne och åkte senare hem
och åt lunch.
Jag har tagit det lugnt idag, suttit vid datorn och läst min underbara bok!
Den är för bra! Har 4 kapitel kvar så ska nog gå och läsa ut den när jag
skrivit klart det här inlägget ;)
Sen har jag del 4 av serien jag läser liggande uppe i min bokhylla så
kan ju börja på den också! ;)
Läser i alla fall serien Vampire Academy och jag rekomenderar den stort!
Finns i 6 delar och är underbar! :D
-
-
-
Edit: Mogen tjej som grinar till slutet av den också ;)
Men det var hemsk allt jag och Hanna hade planerat om hur
serien skulle sluta funkar ju inte nu! åhhhh -.-
Hahaha får hoppas på ett lyckligt slut ändå!
Nuu ska jag ta mig till sängen och börja på 4:an hörs, hej!
I väntan på bussen klockan 8 igår ;)
Dom fyra första böckerna ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0