Tisdag

Ganska grym skoldag idag faktisk ;) Inte alls nå jobbig haha :P
Kanske för att vi inte går via schemat förs än imorrn... blir nog jobbigare då ;)
Började i alla fall klockan 9, då vi hade matte diganos!
Gick som jag förväntat mig ;) Haha kan säga att allt inte var riktigt kvar uppe
i huvudet! Får hoppas att det kommer tillbaka när man börjar jobba igen ;)
Var väl klar typ kvart över 10 och skulle inte börja igen förs än halv 12.
Så jag och Jennika och några i parallel klassen tog oss ner på stan och käka
donken, va ju fisk i skolan för sjutton vem vill ha det? ;)
-
Sen hade vi nån klasskamp haha vi vann inte men får hoppas att vi kom tvåa! ;)
Sen hade jag tänkt gå med Julia ner på stan men jag tror dom skulle kika
mer butiker än vad jag ville.. Så gick med Jennika istället, blev att köpa
ett block och lite pennor! :D
Såå nu ska jag klippa ihop en liten snygg framsida till de, då den var skitful ;)
Haha visar sen :P
Senare blir det träning, TAGGA! ;D
Bildbriiist... ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0