Tisdag

Hemma från stan nu :)
Tog med mig Lina dit för att jag behövde lite saker ;)
Kom i alla fall hem med ett par värmebyxor/jumskebyxor
och det är behövligt kan jag säga er... ;)
Lyckas alltid sträcka mig ;) Såå nu hoppas vi att jag inte får
lika många sträckningar efter att den jag har har gått över ;)
Fick även med mig hem ett par adidas mjukisbyxor skööna
som in i bomben :D
Nee nu ska jag sätta mig och läsa min bok istället. Utanför hörs
muller och då känns det bäst ;)
Ikväll tar jag mig till testebo och möter upp stjärnan Klara och vi ska
stå och sälja fika medans några i laget spelar match ;)
Själv måste man ju viiiiiiiila för denna jävla sträckning! :O
Lina den Fina! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha gullunge , en bild på mig xD

Måste bara säga att ja överlevde i alla fall, men ja såg några blixtrar på väger :D <33

2011-08-09 @ 22:12:44
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahha jaa xD men måste säga att resan gick i hundra tio !!!! :D <33

2011-08-10 @ 00:46:42
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0