Dag 1 - Min första kärlek!

japp min första kärlek var ronaldinho! ;)
Ronaldo de Assis Moreira om man ska säga hela hans namn!
men det var min stjärna, min förebild inom fotbollen han och barcelona!
men, han försvann därifrån och sen vette fan vart han tog vägen, han
försvann helt ur mitt liv! Men innan det såg jag ganska väldigt många matcher
med han och barcelona!
sååå då vet ni det!
Just nu har jag ingen förebild inom fotbollen, hittade väl inte riktigt nån jag tyckte
om efter att han försvann!

Kommentarer
Postat av: daniella

sv: haha okejmen de låter ju bra ebba :)<3<3



haha suck ebba xD fotboll såklart... men om de ska va nåt med fotboll så ska de va den här christiano ronaldo eller nå :D ah den snygga iallafall! hihi

2011-02-01 @ 18:50:42
Postat av: johanna

fett ful! :)

2011-02-01 @ 19:47:05
URL: http://eemmyjjohanna.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0