Dag 3 - min favoritresa.

Hmm.... min favorit resa......
jag kan nog inte välja ut en speciell utan det får
bli alla underbara resor med hanna! jaa det får de!
och det är massor, vi har varit i Danmark, Italien, Frankrike
och fjällen och en massa andra ställen tillsammans och det
har väl varit mer än underbart! :D
och Spanien i sommar blir det ju också ganska nice!
alla resor till fjällen med fanny och ella har också varit
väldig nice, jaa det var väl det! :D
problemet är att jag inte har nå bilder från resorna på min
dator........ men ska ta en massa i Spanien! ;D
bild från fjällresa med Fanny och Ella hade jag visst! :D <3

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0