Dag 4 - mina favoritskor.

Hmm.... kan ni gissa eller? ;D
har faktiskt två par favorit skor men, dom riktiga favoriterna
är fotbollsskor! :DDDDD ADIDAS COPA MUNDIAL för att vara
perfekt ;) huuuur skön sko som helst som sitter perfekt på
foten, åhhh vill att det ska bli sommar så man kan spela! :D<3
inte så himla snygga, men bättre att dom sitter bra! ;D
.
.
.
sen kan jag ju också bäretta vad mina näst bästa favorit skor är och det
är helt klart LÅGA CONVERSE!
jaaa dom måste vara låga gillar inte höga alls! ;D
haha men dom är underbart sköna och snygga och finns i alla färger!
jag kan säga att JAG VILL HA ETT PAR ORANGA! ;D<3
i waant! ;)♥

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0