Godmorgon!

Men hallå där, skrev inget igår eftersom jag var med några
vänner ;D blev åka hem hit efter skolan och sen tog hanna
och jag bussen ut till stigslund där vi mötte Emmi och efter
ett tag kom även julia!
trevlig kväll det här alltså, börja med att vi spela fifa, hanna
gjorde flest mål hon ;) sen ner och gör pizza och medans
vi vänta på den i ugnen spela vi tecken, jag och Emmi vann
OVÄNTAT! haha nee men dom fick tecken hela tin men fick låga
poängkort och vi fick dom höga när vi vann! ;D
blev en spel kväll det här för sen spelade vi även ett geografi spel
haha kul de! fast kan ju inte säga att jag är så speciellt bra! ;D
ligger i sängen just nu men ska gå upp och äta frukost!
ska iväg till kungsberget vid 10 så ja JAG MÅSTE GÅ UPP NU!
hejdåååå!!
.
skriver ett inlägg ikväll med bilder från igår! :D

Kommentarer
Postat av: klara

det var jag som skrev kommentaren till dig!:) men du fråga om jag kände dig men asså jag känner inte dig så men vi är ju vänner på sallet!<3333 men där heter du ju ebba norling!! men tack för svaret illa fall!<333:)

2011-02-05 @ 18:40:53

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0