Helgen!

I lördags var det först gestrikelags träning härligt de
gick väl helt okej tycker jag! ;D
sen tog jag och Emmi bussen ner på stan och mötte och Emelie
och gick till bowlingen där vi åt och sen spelade såklart ;D
haha Emmi VANN GANSKA STORT KAN MAN SÄGA, sen vare
lite tävling mellan mig och Emelie men jag gick om henne på slutet,
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHH
men det var kul sörrni! sen for vi hem med Emmis pappa till Emmi och
gick sedan till Emelie där vi sov och kikade filmer hela kvällen blev
step up 2 & 3! :DDD underbara filmer eller alla 3 step up filmerna SE DOM! :D
vi vaknade väl vid halv 11 och åt frukost efter nån timma tog jag och Emmi
oss till Henne där jag blev hämtad och sen vare träning på kvällen
har presic kikat solsidan och sen bli det WALANDER! :DDD
ha det bra! ;D
Emelie som städar upp saft hon
sparkade ut! ;D
-
Bilder från igår dag och kväll! :DDD
ja ni fick bjuda lite på er nu, men ni är söta! ;)
tack för en mysig helg! :D

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0