Måndag

Hej jag hete Ebba och jag bara älskar snö, jag vill inte att det
ska bli vår nu neee utan jag vill ha snö föralltid, jag tror jag
ska flytta till nordpolen, tycker ni inte det? -.-
eller inte åhhhh hatar det!!!!!!!!!
-
såklart så skulle det snöa imorrse när vi cykla till skolan,
skoldan var väl helt okej hände inte så mycket, Lovisa skulle
bara inte prata på hela engelska lektionen, hon  klarade men
fick ett panik anfall på slutat, och då menar ja verkligen det hon
kunde knappt andas! ;D
-
var träning för nån timme sen också, hoppa studsmattor gjorde vi,
det var kul, men riktigt jobbigt ;)
så nu har jag ätit, duchat och allt sånt och kikar topmodel, sen blir
det spårlöst! :
ha det bra! :DDDDDDDDDDD
min klädkammare ser ut sådär men skulle vilja ha en soffa istället för skrivbord! :D
vad tycket ni?

Kommentarer
Postat av: lina

JAa ebba fatta snyggt det skulle vara !!! :D <33

2011-02-22 @ 07:52:43
Postat av: Anonym

hehe de skulle ju bli fett najz! ;D <33

2011-02-23 @ 18:34:05

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0