Ny klippt!

Gud vad hatar dagar som idag, ren snöstorm!!!
började med att vi skulle få skjuts av Linas mamma
till skolan, när vi är nära skolan kan man inte
svänga in på en väg där man ska för att det var så mycket
snö så vi fick gå, och mamma hade glömt mobilen så fick
lov att gå med den till henne också! ;D
fast sen skulle vi ha svenska och ingen lärare så det blev
typ spela kort :P haha sen matte ingen lärare typ då
heller för Maria inte kom från harskär FÖR ATT DET VAR SNÖ!
såå dåå prata vi mest, fast gjorde en uppgifft, STOLT!
sen hemkunskap, lagade lunch för att matbilen inte kom för SNÖN!
sen hade vi inriktning och när vi sluta skulle jag GÅ hem men
som tur var hade jag busskortet med mig så tog den ja ;D
har också hunnit klippt mig idag, inte så mycket bara topparna! :P
nej nu blev det för långt här känner jag byee!!
jag just nu, myyyyyys! ;)
|TRÖJA new york|BYXOR cubus|

Kommentarer
Postat av: daniella

haha jaa men de vasr ju ett bra ord :D åh vilken mysig outfit! <33

2011-02-11 @ 20:09:32
Postat av: Lina

Åh vad fint ! men du skulle ju visa mer av håret ebba !!! :D holler med daniella, mysig outfit ! <33

2011-02-11 @ 21:18:03
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo det är visst skillnad, det är PLATT !! :D:D

2011-02-11 @ 22:29:50
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0