Tisdag

Var nationella läsförståelse grejen idag på morgonen,
gick riktigt bra tycker ja, eller jag hoppas det ;D
slutade 20 i 4 eftersom det är tisdag, hemma hände det
inte så mycket, gick inte och cykla btw sliiiiiiiirade hela tin xD
har vart och kikar på polhem skolan åhh vad jag vill komma
in på idrott! :DDDD
nej nu ska jag inte skriva mer snart börjar 112 på liv och död
så det blir att kika på det ;)
vad tycker ni, ska jag tjata på mamma att jag vill ha den? ;D
åhhhh vad jag vill ha vår jag riktigt älskar det, skinjacka converse sånna
jackor som på bilden FOTBOLLEN BÖRJAR OCH INGEN SNÖ!!
och sen blir det sommar jag vill ha det nuuuuuuuu!!
nåra bilder, på en match som jag och bäck var på i våras! :D

Kommentarer
Postat av: sara

exakt sån där jacka har jag ! ;)

2011-02-17 @ 21:48:13

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0