Torsdag

Åhhhhh det är fredag redan imorrn så himla härligt! :DD
idag hade vi bara två riktiga lektioner matte och No men
kan säga att det kändes som 5 GICK OTROLIGT SAKTA! :OO
haha sen vare halv frilufsdag bli så sur, alla andra får ju
ha en heldag och åka till kungsberget!! :@@
men ändå, jag och Johanna tog en promenad och knäppte kort ;)
gick bara till hemlingby "ett varv på 2:an" och jaaa sen hem det tog
en timme och vi fick sluta en timme innan alla andra ;)
haha men skönt jag höll på och förfrysa mina tår!? ;D
nej nu ska jag titta på nån film tror jag....
ha det bra! :D<3
rumpaaaaaaaaaaaaaaaa! ;D
några bilder från idag ;D<3

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0