Dålig uppdatering.com

Jaa rubriken stämmer ju en aning men jag har inte hunnit ;D
JUL LOV FÖR FAN!!
Om jag ska bäretta om dom senaste dagarna är det att jag har varit med Hanna och
vi har varit med annat underbart folk från hannas klass ! :D <3
spelat typ Halo, cod, bilspel eller hanna och jag har väl inte riktigt spelat mest
Frejjan och Casper men kikat har vi, pratat i micken har ju hanna också och varit ute
och smällt smällare har vi ju också gjort nyår igår juu! :D <3
nej det där var min helg, underbara dagar har dom senaste varit! :DDDD <3
nu ska jag bara ta det lugnt och senare ikväll gör jag ett inlägg om januari 2010! ;P
GOTT NYTT ÅR FÖRESTEN! :D
2010 har vart ett bra år men jag tror 2011 kommer bli bättre, nytt lag, nya kompisar och
en massa sånt ;D <3
två bilder från igår typ dom ända jag tog ://
vet inte varför jag och hanna skulle dra så orkade inte knäppa fler! :((((

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0