Godmorgon!

Men godmorgon!
har ju inte bloggat sådär mycket precis...
och inte kommer det bli bättre, drar ju till stockholm
i helgen, men sen så! :D
men har i alla fall pluggat och tränat dom sista dagarna ;)
nu ska jag snart få skjuts till skolan av Linas mormor
eller morfar, ganska härligt eftersom vi ska åka skridskor på
idrotten, ät taggad ;D
ikväll ska vi på nån jävla dans, som är obligatorisk -.-
åhhhhh jag vill verkligen inte, sitter hellre hemma och pluggar.....
men, men vi hörs väl nån gång imorrn hinner nog inte ikväll,
kanske en mobil blogg? :D
byee!
Denna tjej är sjukt saknad, och då menar jag verkligen det! ♥

Kommentarer
Postat av: klara

svar: De är från lite olika. Valbo, Erikshjälpen och Röda korset!

2011-01-27 @ 21:02:59
URL: http://blix.webblogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0