Januari 2010

Nu är det ju nytt år då rå och här på bloggen ska jag
liksom berätta vad jag gjorde den månaden 2010 asså
när det blir ny månad, så jag börjar nu då :D
det var ju såklart nyårs afton 30 dec 2009 och efter 12 blev det pommac som
såg ut som slash för att den ståt ute hela kvällen ;D
Hannut och jag var i pulkabacken dan efter ;D
haha samma kväll skulle våra föräldrar bort så vi var hemma och kika på
Ghost Whisperer hela natten! JA jag vet att hon är normal och jag älskar henne! :*
mathilda skulle med mig hem och jaa bilder förklarar allt, det blev en
stor istapp med hem! :)<3
Hanna fastna mellan sitt bord och soffa också xD
hahahhahaha det glömmer jag aldrig och så låg hon där ett tag också
utan att försöka ta sig upp ;P
det var allt jag hade!
gick ju i skolan också men vem orkar har inga bilder från det precis ;D

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0