Måndag

Slapp engelskan idag hur skööönt som helst!
så kom hem vid 10 över 1 och nu sitter jag här ;)
visst vi hade engelska 25 minuter i morse på mentors
tiden istället och ska även ha det på fredag men ändå
härligare det än att sitta mer en en timme annars ;D
gör inte så mycket just nu, lyssnar på musik såklart! :D
men nej ska nog ta och plugga nu istället har både
so och engelska, vill ut och fota solen skiner ju!!!
men nej måste plugga, har träning sen sååå ;D
men, men ha det bra vi höres väl imorrn byee! :D <3

Kommentarer
Postat av: klara

den shit asså villken bra blogg du har:)<3! jag blir jätte insperead!!<33 när knäppte bilden till headern:)<33333

2011-01-31 @ 13:59:50
Postat av: Julia

Nu är vinnarn av dagens blogg uppe !

Va gärna med igen =)

2011-01-31 @ 19:40:29
URL: http://hastefia.bloggplatsen.se

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0