Min kamera utrustning!

Mitt kamerahus:
Nikon D5000.
detta kamerahus fick jag när jag konfermerade mig 8maj 2010!
Det är helt underbart, en bra kamera att börja med som nybörjare
sen är det bara att köpa dit en massa grejer och sen kan man byta
vidare till en annan kamera, men just nu klarar jag mig bra med den här! :D
ÄLSKAR DEN!
Mina objektiv:

Från vänster:
  • Tamron 70-300/4-5,6 Tele.
  • Nikon 18-105/3,5--5,5.
  • Sigma 50/2,8 Macro.
Det sista är mitt nyaste, och jag älskar det alla som har en system måste
ha ett macro objektiv, helt underbart att kunna ta kort så nära! :D
Annat:



  • Stativ.
  • Självutlösare.
  • motljus skydd till alla 3 objektiv.
  • Stjärnfilter x2 ett med 4 "stjänor" och ett med 6
Detta var allt som jag har just nu får väl se om jag köper till nåt snart ;D
vill ha ett batteri grepp och en blixt, men men jag är inte rik....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
detta inlägg får inte kopieras inte bilderna heller, kanske, kanske om ni frågar mig! :D

Kommentarer
Postat av: ingrid pingrid<3

hehe saaaknar dejj!! :D :D

2011-02-03 @ 18:07:31
Postat av: Ebba

saknar dig! :D :D <3

2011-02-03 @ 18:53:39
URL: http://ebbbbanormark.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0