Onsdag

Redan onsdag ganska häärligt, och jag är taggad
som f*n till helgen, med några härliga friends!!! :D
skolan idag var ganska bra om jag får säga det
själv hade Big möte eller möte vi fick ställa frågor
till en polis och bla, bla, bla!! ;D
och jag och johanna har vart hos syon och jaaa en massa
mer en slapp onsdag! :DDDDDDDD
Sen har jag mest plugga och nuu satte jag mig precis här!
neej nu ska jag dra hejdååå! :D
tänkte bara berätta att jag ska ta bilder i helgen!
kanske, om jag hinner hinner inte nu när jag pluggar direkt
när jag kommer hem och sen är det mörkt! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

hihihi tycker du, okej !! ja tror jag ska önsa mig de :D <33

2011-01-13 @ 21:24:20
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0