Söndag

Skolan börjar imorrn, helt sjukt tycker jag! :OO
och inte speciellt lockande heller! -.-
.
Men, men idag har jag varit hos mormor ett tag
lite trevlans det ! blev typ kika på längdåkning ;;D
och en massa annattttt!
åkte väl hem vid halv 4 nån gång, sen har jag inte
gjort ett dugg bara tagit det lugnt härligt om ni
frågar mig! ;D
jooo jag har städat undan i mitt rum och satt upp johannas
tavla och lyssnat på musik dååå, så klart! :DDD
och beställt FIFA 10 till carls ps3 haha känns som jag kommer
fastna vid det spelet rejält! ;D
och så har min matte bok försvunnit, puts väck bara ...... -.-
nu fick jag precis ett sms av daniella så ska svara på det
istället hejdåååå! ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min tavla min tavla , knäpp ett kort där den sitter och ladda upp! Jag vill se!:D:D:D:D:D

Annars kanske jag kan komma förbi dig i veckan ? om du har tid :D eller mohahhahah, jag tycker det är jättekul att skriva , och nu har jag varit uppe jättelänge , jag måste sova annars kommer jag aldrig upp i morogn , ska fan upp klockan nio!! jätte tidigt jue, och i över morgon blir det halv 8, åh jag orkar inte, :(

HEJDÅ! :D

2011-01-09 @ 22:49:05
URL: http://eemmyjjohanna.blogg.se/
Postat av: lina

Haha jaa Den är jätte bra, men tårarna bara sprutade ju . XD <33

2011-01-09 @ 23:44:10
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0