Söndag

http://ebbbbanormark.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment
klicka dääääär! ;D
imorrn bestämmer jag dom två vinnarna av veckansblogg! :D
.
Trevlig kväll och natt med Hanna och Emmi kan jag säga er!
blev kika på många filmer, och massa prat haha t.ex
  • Drag me to hell, haha den var riktigt läskig fast mest äcklig eller
    vad man ska säga, det var med en skit äcklig tand som spydde
  • hela tin, och bla, bla, bla! haha men den var ändå bra på nåt sätt! ;)
  • Hata Göteborg, kanske inte världens bästa film, men lite kul ändå! :p
  • Forever strong, det här är en underbar film! ALLA MÅSTE SE DEN!! :D
  • Step up 1 och 2, riktigt bra filmer det här också alltså se dom!
    nu vill jag bara se 3 an också ;D
.
Sen såg vi nån mer jag inte kommer på namnet på haha, men ha det bra, nu ska
jag kika nån film har ingen aning om vilken ;D<3

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0