Dalecarlia!

Hemma från stugan nu ja! :DDD
-
cupen har varit helt underbar kan jag säga er!
vilka minnen jag kommer ha därifrån kan jag säga er! :D
lagen bredvid vilka sköningar ;)
haha matcherna har också gott bra eller helt okej,
vi förlora några, spela en oavgjord vann en i gruppspelet
fick spela en placerings match som vi vann på straffar!
faaan vad skönt det var att åka hem sen! :DD
haha slog första straffen ja sjuuukt närvös för om jag ska sjuta över ;)
men det gör jag inte och kommer sen på att dommaren ej hade blåst
så jag måste slå om -.- haha men den gick in den också :DDDD haha
har mycket att bäretta men orkar inte ;)
nu får bilder jag snor på fb och sen får ni ett inlägg med bilder från spanien :D
lite bilder från cupen juu :D <3
saknar redan!

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0