Hemma från cupen nu ;) eller ja igår kom j...

Hemma från cupen nu ;) eller ja igår kom jag hem :) åkte till stugan direkt -.- därför har jag inte bloggat :p kommer hem här ifrån imorrn så då kommer bilder från spanien och så :-D<3 ganska stel kan jag säga er 7 matcher på 5 dagar känns ;) min mobil har blivit låst då 2 killar från grannlaget skulle testa vad jag hade för kod -.- gick ju inte så bra för dom så nu har jag min gamla telefon haha ganska skönt med vanliga knappar faktiskt ;) så på söndag blir det att starta om hela telefonen via datorn och börja installera om alla program jag har på den ;) alltså då den börja funka :-D:-D haha berättar mer imorrn när jag är hemma see yaa! :-D:-D


Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0