Juli!

Brukar ju lägga upp bilder sen förra årets samma månad ;)
vet att det är mitten av juli nu men bättre sent än aldrig?
eller hur? :) och så har jag ju inte varit hemma nått! ;D
var i dalarna och firade mormor :)
Åkte till Å-land med familjen! :)
vidare till arholma direkt och träffa Fanny och Ella!
var i Skellefteå OFC ;DDD
jaa allt som hände och jag hade bilder på ;)
-
Ja vad ska jag göra idag dåå? :P
det är ju fint så jag borde gåå ut och det ska jag nog göra om en timme eller såå ;D
mamma vill ha rabbaten rensad och jag får pengar ;)
det kanske man ska göra? ;) kan ju inte ta mer än en timma ;D
neee nu ska jag kika på tv byeee!

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0