Spanien 2011!

Nu kommer äntligen bilderna från när jag var i spanien! ;)
(Oredigerade... jag orkar inte...)
huset vi bodde i och poooolen! ;)
Det var inte helt fel att vattnet var nästan genomskinligt i havet! :)
blev en och annan snooorkling ;)
hehe tre böcker blev lästa under dom här två veckorna ;)
gaaanska bra böcker vi hade med! :D
vampire academy rekomenderars stooooooort! :D
Fanns några rullband om man inte     Jag undra ja hur många sånna
orkade gå upp till gatan                   här vi drack under två veckor ;)
från stranden ;)                               Blev en och annan i alla fall!
-
Det var nästan det viktigast jag hade att visa ;) Okej det hände en massa mer
men jag orkar inte ladda upp alla bilder just nu, men nu kommer väl ett 10
tal bilder på mig och Hanna! Eller 10 där ljög jag... Det kommer nog ett antal fler!
Jag kan ju berätta att det finns gaanska många bilder på oss från dom här två veckorna ;)
Ni kan ju tänka er Hanna och mig då blir det ganska mycket bilder :D
-
Det får räcka för ett tag ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0