Torsdag

Guuuud vad jag är dålig på och blogga....
men det är ju sommarlov för fan! :D
Men i alla fall, idag är det ganska kasst väder så jag tänkte passa
på att skriva ett litet inlägg ;)
går dagen och förgår kväll och natt spenderades i alla fall
med Emmi vi chillade lite som alltid haha åkte longboard
och kika lite vintergatan ;)
sen igår kväll tränade vi med damerna och när jag väl kom
hem blev det kika wallander och massa :P
-
haha idag har det inte hänt sådär jätte mycket har mest
varit hemma var med mamma till Ikea och bytte en sak.
Men annars har jag inte gjort så mycket :)
Spelat nå skit spel med bror och hans friends ;)
hehe nee nu ska jag chilla vidare innan det blir träning igen ikväll
vid 19.00 :D
-
Spanien bilderna ska jag faktiskt lägga ut nu snart idag ;)
tänkte passa på när vädret är skiit :P
byee
just chilling ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0