ASSSÅÅÅ

tänkte lägga upp massa bilder från igår, meeen datorn har
daaaaaaaaaaaaaamp -.-
får väl se om dom kommer upp i helgen istället ;)
-
hade i alla fall en underbar kväll igår med en massa underbara
tjejer dom är för roliga alltså :DDDDD
vaknade 8 i morse av en grävmaskin, kuuul!
men annars har förmiddagen varit bra! :D
blev match nu på kvällsingen förlorade med 9-0
men vi mötte dom bästa i serien och var grymma ändå!
mest i andra faktiskt :DDDDDDDDDDDDDD<3
-
asså har inte bloggar på ett tag och vi får se när det blir nästa
gång är ju fan sommarlooov och man måste leva livet! :DD
men ska försöka lägga upp bilderna från igår imorrn eller
på lördag eller på söndag beroende på vad jag hinner ;)
såå sen får vi se hur lång tid det tar innan det blir ett
vanligt inlägg, troligen söndag ;D
-
har i alla fall inbokat:
FREDAG: blir till läkaren för att kika nått födelsemäärke på
morgonen sen ska jag träffa Lina innan hon faaar och
på eftermiddagen blir det att träna småbarn ;)
LÖRDAG: ska vara på testebo hela dagen och dömma lite matcher
som 7-9 åringarna spelar ;D med Egis dårååå :P
SÖNDAG: vet ju inte så kan nog slinka in ett blogginlägg ;)
MÅNDAG-ONSDAG: Bäck och jag tar oss ut till stugan för att arbeta
lite ;) blir att skrubba och måla om den :) vad gör man ite för lite
pengar? ;D vi siktar ju in oss på språkresa nästa sommar 2012!! :D
-
så ser mina närmsta dagar ut höörs ;D
Hanna i tooorsdags ;D

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0