Då finns det ingen som tar en man är kung, kung, kung i baren är det något som man verkligen vet den 25:e smäller det!!!

Japp imorrn är det 25 och då sticker viii!
eller ja vi åker ju somsagt om 7 timmar och 20 min
här ifrån gäääävle ;)))
Ganska tagg på det!
blir ett sista inlägg innan jag åker här och nuu eller mobil
blogg kanske det blir några tills vi är på flygplatsen :D
-
Dagen har vart kanon den, midsommar firande med en bunt
trevliga tjejer blev jag, Hanna, Elin, Linnea och Sandra :D
blev lekar och så som vanligt men middagen har vi ätit
här hemma... bäck är kvar och nu ska vi kika lite you tube
klipp har jag bästemmt byeeeeeeeeee!!
jag veeeet vet att det stavas bestämt (hanna polis sa det nyss!!)))
men det skiter vi iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0