Fredag?

Haha jag håller inte koll på veckodagarna! ;D
men det är ju sommarlov förfan! :D
fast vädret är ju inte sådär jätte toppen!
tänkte i alla fall bara visa att jag levde nu när jag
inte  hade något att göra liksom ;)
Emmi har kommit hem från Cypern AWSOME det kan jag
säga eeer! :DDDDDDDDDDDDDD
som jag saknat henne och Emelie dårå! :D<3
Blir i alla fall och spendera dagen imorgon med henne, gaanska
nice! :D blir att åka dit redan halv 10 och hoppas på
att hon är vaken ;)
-
Lina kommer också hem nån gång under kvällen/natten! :D
får se när jag hinner träffa henne, söndag? torsdag? ;P
hoppas på att hon hör av sig när hon är hemma, skickar
ett litet sms eller såååå :D
-
BARA EN VECKA KVAR TILLS VI ÅKER TILL SPANIEN!!! :DD
eller en vecka och nån timme åker mitt i natten ;)
meen jag längtar som in i bomben! :D
sååå man kan bli bruuun! :D
-
jaja, vi hörs när vi hörs byee! :p
Fler bilder från skolavslutningen! :D<3
Min första FYRKLÖVER! :DDD

Kommentarer
Postat av: Emmi

moahhaahha din fyrklöver hade jag sönder ;)

2011-06-17 @ 22:27:10
URL: http://emmiengel.blogspot.com

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0