Länge sen!

sjuuuuukt längesen jag skev, men har inte haft tid ;)
har målat, spela fotboll varit med kompisar och en massa! :D
idag for jag och Hanna ut till stugan vid halv 8.
Blev måååååååååååååååååla hela dan ;D
hem till Hanna och sen såå for vi iväg på DM-match flickor 17..
vi vaaaaaaaaaaaaaannnn! :D
fast motståndar laget kom inte ens :(
sååå det blev ingen match sjuuuukt tråkigt ja var grymmt taggad! :@
meeen nu är vi i alla fall i final :D
får tagga deet :D neej nu ska jag kika film har ingen blogglust nu på
sommaren, sååå får se när jag bloggar nästa gåång ;)
En bild på Klara sen skolavslutningen, stjärnan sjäälv ;)
kommer fler! :D<3

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0