Nationaldagen

Denna dag ska spenderas med Hanna och våra longboards!
häääärligt värre! :D blir åka till träningen sen och sen efter
det blir de direkt hem och sen vidare till resturang med några tjejer
juuuuuu myyyss de! :D
-
Har ju varit med Emmi hela helgen trevlans trevlans det, hon är
ju som sagt ganska väldigt bra ;D
jadu vi har gjort allt möjligt, följde med hennes familj till Lingbo där
vi fiska och höll på åkte hem på lördagen och hemma så åkte
vi longboard och slinga Emmis hååååår! ;)
ähhh ni får några bilder ;P
några snygga bilder jag snodde från Emmi får hoppas hon inte
blir allt för sur ;)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Once in a lifetime! O då menar jag verkligen det ! Fyfan vilken hemsk bild ! O du vet vilken jag menar ..!!:p

2011-06-07 @ 09:34:05
URL: http://Emmiengel.blogspot.com
Postat av: Ebba

Hahahaha okej jag lovar ska aaaaaldrig mer! ;) aa jag vet vilken du menar haha men snyg juu! ;)

2011-06-07 @ 10:38:06
URL: http://ebbbbanormark.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0