Tisdag

Tjeeena duuu! :D
sitte här och kikar lite på tv samtidigt, tänker snart
ringa Lina eller jag väntar till 11 så jag inte väcker henne
om hon sover ;)
blir en runda ner på stan med henne för att jag måste ha lite småsaker
innan skolavslutningen ;D
-
och ikväll då, då är det middag -.- orkar inte jag som hellre ville till
stockholm och se Sverige möta Finland på råsunda som pappa hade
biljetter till neeee då är det skolavslutning.... fast får hoppas att maten
inte är allt för äcklig och att det är bra framträdande och allt såntdär
haha så blir det nog kanon! :D
får hoppas det. Faaaaast jag hade hellre vilja sett fotbollen ;)
-
och imorrn blir det bara att hämta betygen klockan 11, kanske hinner åka
och kika på Elins skolavslutning innnan? ;) jaaaa om jag skippar fikar :P
neej nu ska jag gååå byee! :D
denna bild får avsluta inlägget, fina tjejer det där!

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0