Torsdag

Åhhh vad härligt det känns som sommarlov! :D
på tisdag har vi bara middag och på onsdag hämtar
vi betygen seeen blir dedt sommarlov på riktigt! ;DD
-
åkte till Hanna vid 10 blev ta en liten tur
på longboardarna och sen blev det iväg till hemlingby
för att geochasha (haha kan inte stava, men man letar skatter
med hjälp av en GPS ;)
efter vi hittat 4 åkte vi hem och åt lunch hos bäcks dårå och
sen blev det för mig och Hanna att ta longboarderna ner på
stan och fika medans dom andra hitta 4 till ;) vi skulle ha möt
upp dom för en 5: e men vi åkte hem istället!
blev att åka på match direkt och jag tyckte att vi spela skitbra tjejer!
visst vi förlora med 1-0 men vi kämpa igenom hela matchen! :D
-
haha den äldsta är ju trots allt 36 säger min mormor sååå dom är ju en
aning äldre, vi mötte valbos A-lag om jag inte sa det ;)
-
imorrn eller imorrn hela helgen spenderar jag med Emmi hos Emmi myys de!
såå det blir nog inte sååå mycke bloggning så ha en bra helg ni
meeeeeeed! :DDD
Gammal bild, men jag gillar den! :D

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0