Fredag

Har inte hunnit/orkat blogga i veckan, har gjort ett Hemprov
och tränat, träffat kompisar och kikar på match!
dagen har vart helt otroligt bra den, började med att jag och
Lina åkte till skolan vid 8 och hade killarna i 5:an i idrott gick
väl bra de, dom tyckte det var kul med Innebandy så det var
ju bra! :D sen vare big och utvecklings samtal! :D
kan säga att jag inte haft en ända vanlig lektion idag, lite svenska
när jag och Lina kom från idrotten... ;D
för vi slapp våran hemkunskap ( pernillas son var sjuk) och jaa
vad gjorde jag då?? jo jag och Johanna gick hem till henna
-
vi kikade tv och så satt hon i deras typ en garderob (där hon tydligen
brukar sitta och plugga ( det var jätte trångt ) )
haha och sen tog vi oss till IP där det var inriktning kunde
inte vara med eftersom jag måste bli frisk till imorrn och söndag! ;D
-
sen tog jag och Hanna Bäck bussen ner på stan och kika runt lite eller
en timme, mötte upp Emmi, Emelie, Egis, Hanna, Elina jag kommer inte
ihåg alla andras namn jo Linda också haha orkar inte skriva nån mer
men nu kom dom upp i huvet xD
men ändå vi åt och sen tog vi oss till Bion hann också köoa godis och
present till Egis eftersom hon fyllde år i tisdags, därför vi va på bio! ;D<3
hon fick en tröja och örhängen av alla oss! :D
Vi kika på min låtsas fru, den var faktiskt riktigt bra och rolig då rå! ;)
-
fick skjuts hem och väl hemma bästellde jag hemdom två linnerna från
Nelly, såååå nu är jag glad! :DDDDDD
bästellde även hem en bikini från H&M! ;)))
-
Imorrn blir det upp 9 för har gästrike träning klockan 10 och ända till halv 4.
Sen drar jag mig till min mormor för att äta och jaaa på söndag bli det match
med damerna igen, taggad! ;D
haha men vi höres väl!
ooooooj blev lite långt (a)
3 Snygga bilder sen fjällen! :D<3

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0