Helgen

Blev en helg med EmmiEngelaar! :D
blev upphämtad av henne och hennes pappa när jag kommit hem
från skolan, vi tog oss till Stigslund och där hade vi en riktigt lungn
och härligt kväll blev allt mest att spela Fifa och kika en film! :)
sov över där och idag har vi varit på skidstavallen med hennes
lillkusin och andra från hennes släkt riktigt mysigt och solen
hängde med! :D
blev åka längd, springa hinderbana och bygga snögubbe där ;)
haha när vi skulle åka längd, så sa Stefan åt oss att ta 1,7 : an
som vi sedan märkte var ospårad och vi fick köra i djup snö kan säga
att det satt fast regällt med snö under skidorna sen xD
och min stav gick sönder också när vi åkte det en andra gång haha
mitt i tur gick den av! ;D
spelat Fifa har vi också hunnit med idag när vi sluta hade Emmi
totalt vunnit med 73-2 och sen behöver vi inte säga nå mer
än att jag måste träna lite mer på de ;P
haha sen blev det kicka lite boll inne på Emmis rum eller vi hade
en mjuk boll och körde allt ifrån att tricksa själv, tricksa till varandra och
nicka ;) det hela slutade med att vi körde våra special straffar mot hennes
vägg medans den andra stod och slängde sig ;D hehe vi är som vi är kan man väl säga ;)
haha har väl hunnit med mer också men kan bara säga att det har varit
en riktigt KUL helg!! :DDDD
-
Imorrn blir det också träffa Emmi en snabbis haha eller vi ska till Träffen
och spela match samling kvart i 10 härligt det! :D
-
Blir en hemmakväll det här sköööööönt kan jag säga er, det är riktigt skönt
att bara vara hemma ibland också jag tror jag ska ta och slå mig ner nån stans
med datorn snart och kika på antingen Eva och Adam eller tillbaka till vintergatan!
Ha det bra! ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0